Odpowiedzi

2009-11-09T20:59:32+01:00
P (moc) = W / t
W = F * s wiec
P = (F * s) / t
2,5 h = 9000s

P = (700N * 800m ) / 9000s = 560000/9000 = 62

Moc wynosi 62
2009-11-09T21:05:09+01:00
P=800m : 2,5h
P=320W
:)
odp.
Średnia moc turysty wynosi 320W(wat)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T00:56:40+01:00
F = 700N
h = 800 m
h = s
W = F x s
W = 700 x 800 = 56 00 00 J

t = 1,5 h = 9 000s
W = pt
P = W/t
P = 560 000 / 9000 = 62,22 W

Moc tego turysty to 62,2 wata.