Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:10:38+01:00
Dnia 09.10.2009 roku cała Klasa 3b wraz z pania Kruk wybrała sie do muzeum sztuki Starożytnej w Bogutowie.na wycieczke udaliśmy sie autokarem szkolnym. W muzeum oglądaliśmy starożytne rzeżby z Rzymu i Grecji. Wszytscy byli zafascynowani sztuką starożytna. Cała klasa byla zadowolona z tej wycieczki i z chęcia pojechałaby jeszcze raz. Na wycieczce zrobiliśmy wiele ciekawych fotografi,kupiliśmy pamiątki i póżnym wieczorem wróciliśmy do domu.
63 4 63
2009-11-09T21:12:44+01:00
Dnia 6.11.2009r. cała szkoła wybrała się na wycieczke do muzeum sztuki starożytnej.Wyjazd wszystkim sę podobał.Wyruszyliśmy o godzinie 11.00., a wróciliśmy o 16.00.
Uczniowie mają nadzieję ze ta wycieczka sie jeszcze powtórzy.
84 3 84