Odpowiedzi

2009-11-09T21:02:39+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:04:46+01:00
24h- cała doba
x-czas który upłynął dzisiejszego dnia
0,2x-tyle pozostało dnia

x+0,2x=24
1,2x=24/*10
12x=240/:12
x=20
Odp. Jest godzina 20:00
5 2 5
2009-11-09T21:13:14+01:00
24h = 100%
20% tego co było = to co będzie

20/100 * (24-x1) = 24 - x2
x1+x2 = 24

0,2 * (24 - x1) = 24 - x2
x2= 24 - x1

4,8 - 0,2 x1 = 24 - (24 - x1)
x2 = 24-x1

-0,2x1 = 24 - 24 + x1 - 4,8
-1,2x1 = -4,8
x1 = 4

wiec x2 to 24 - 4 czyli 20

jest godzina 20:00



3 3 3