Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:12:25+01:00
Pierwotna długość okręgu 2πr
a)2r-dł. promienia
długość okręgu 2π*2r=4πr
4πr-2πr=2πr
b)3r-dł. promienia
długość okręgu 2π*3r=6πr
6πr-2πr=4πr
c)r+1-dł. promienia
długość okręgu 2π*(r+1)=2πr+2π
2πr+2π- 2πr=2π
d)r+5-dł. promienia
długość okręgu 2π*(r+5)=2πr+10π
2πr+10π- 2πr=10π
6 4 6
2009-11-09T21:16:53+01:00
Dł=2πr

a)promień - 2r
2*2πr=4πr
4πr-2πr=2πr

b)promień 3r
3*2πr=6πr
6πr-2πr=4πr

c)promień r+1
2π(r+1)=2πr+2π
2πr+2π-2πr=2π

d)promień r+5
2π(r+5)=2πr+10π
2πr+10π-2πr=10π
2 5 2