Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:04:03+01:00
I słoik- 2,17kg-35dag= 217dag-35dag=182dag=1,82kg
II słoik-199dag-230g=199dag-23dag=176dag=1,76kg

1,82-1,76=0,06kg

Odp. Więcej miodu było w pierwszym sloiku.
W pierwszym słoiku bylo o 0,06kg więcej miodu.
2009-11-09T21:08:19+01:00
I słoik
2,17 kg z miodem, a sam słoik 0,35kg; miodu było(2,17 - 0,35) 1,82kg
II słoik
1,99 kg z miodem, a sam słoik 0,23 kg; miodu było(1,99 - 0,23) 1,76kg
1,82kg>1,76kg (różnica wynosi 0,06kg)
Odp. W I słoiku było więcej miodu o 0,06kg.
2009-11-09T21:09:39+01:00
Kupiono 2 słoiki z miodem.Jeden ważył 2,17 kg, a drugi 199 dag.Po opróżnieniu słoiki ważyły odpowiednio: 35 dag i 230 g. W którym słoiku było więcej miodu i o ile więcej?

2,17kg-0,35kg=1,82kg miodu
1,99kg-0,23kg=1,76kg miodu
1,82kg-1,76kg=0,06kg miodu

Odp.W pierwszym słoiku było więcej miodu o 6 gram.

;)

liczę na najlepszą ;)