Odpowiedzi

2009-11-09T21:06:20+01:00
Nie powinna to być osoba, która przedstawia wyłącznie wartości zewnętrzne, fizyczne. Małżonek, powinien być przyjacielem życia i tu trzeba dokładnie przeanalizować słowo "przyjaciel".

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:08:10+01:00
Osoba z którą pragnę związać się na całe życie poprzez sakrament małżeństwa musi mieć pewne ważne cechy.
Osoba ta musi mnie kochać, jest to priorytetowa sprawa. Muszę czuć się przy niej bezpiecznie i swobodnie. Musi mieć dobre serce, kochać ludzi i szanować ich. Nie może być nieczuła i niemiła.