Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:08:15+01:00
* będzie pogoda, jak się nie poleje z nieba woda
* Boże Narodzenie po wodzie, Wielkanoc po lodzie
* bój się w styczniu wiosny, bo marzec zazdrosny
* bywać śnieg i w maju
* jak po lutym marzec, to po maju czerwiec
* jedna jaskółka wiosny nie czyni
* kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata
* na świętego Hieronima jest pogoda albo jej ni ma
* Święta Barbara po wodzie, Boże Narodzenie po lodzie
* w marcu jak w garncu
15 3 15
2009-11-09T21:10:15+01:00
Kwiecień plecień, bo przeplata, trochę zimy, trochę lata.
Będzie pogoda, jak poleje się z nieba woda.
Pogoda pod psem.
Gdy styczeń z mgłą chodzi, mokrą i wczesną wiosnę zrodzi.
Gdy w styczniu deszcz leje, robi złe nadzieje .
Gdy się pająk w lipcu przechodzi, ze sobą deszcz przywodzi, gdy swą pajęczynę psuje, bliską burzę czuje.
Upały lipcowe, mrozy styczniowe.
Wrzesień jeszcze w słońcu chodzi, babie lato już się rodzi.
18 4 18
2009-11-09T21:10:37+01:00
-Będzie pogoda, jak się nie poleje z nieba woda.
-jak na czystym niebie słonko zachodzi, będzie pogoda , w to się wierzyć godzi.
-Około przesilenia zwykle się pogoda zmienia.
-Tęcza po burzy pogodę wróży.
-Jesienna pogoda jest jak nieokiełznany koń, wiosenna- jak okiełznany. :)
8 4 8