Odpowiedzi

2009-11-09T21:13:15+01:00
Hej wittam was wszystkich chciałabym poznać jakąś znajomą lub jakiegoś niowego kumpla jestem miła koleżeńka potrafię być bardzo wyluzowana


poszukuję kolegów i koleżanki który chcieli zaprzyjaźnic sie z osbą utalętowaną zdolną miłą sympatyczną
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:13:35+01:00
Poważna:
Jestem samotnym człowiekiem, a jak wiadomo człowiek jest istotą towarzyską. Ci wszyscy, którzy są samotni i pragną znaleźć przyjaźń, a nie kolejnych kolegów proszę o kontakt.

Żartobliwa:
Jestem samotnym człowiekiem, który szuka dobrej koleżanki. Musi ona być ładna, bo wiadomo do czego koleżanka w nocy się przydaje. Oczywiście, oprócz 90/60/90 może też mieć inne atuty.
1 5 1
2009-11-09T21:18:08+01:00
Witaj!
słyszałam,że jesteś bardzo fajna/y i chiałabym sie z Tobą zaprzyjaźnić.Bardzo zależy mi na przyjaźni innych osób i własnie przeczytałam coś ciekawego o tobie i zainteresowałaś/łeś mnie.
Jak sie zdecydujesz to napisz do mnie e-maila.
miło było ciebie poznać
zwariowana94.




do tego zadania pewna nie jestem.



2 formą nie umiem:(