Odpowiedzi

2009-11-09T21:18:44+01:00
Zagrożenie ale trzeba być silnym .
3 3 3
2009-11-09T22:17:56+01:00
Chyba raczej szansa bo łatwiej jest dotrzec do ludzi przez radio, telewizje czy internet.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T01:11:19+01:00
Wydaje mi się,że postępem cywilizacji możemy tylko rozwijać wiarę,ponieważ stawiane są nowe Kościoły,nowe domy modlitewne,odnawiane są sale do katechezy ,drukowanie więcej książek świętych,do nauk itp.
Powinniśmy być dumni i nawracać coraz więcej osób,chociaż i tak liczba osób uczestniczących w katechezie wzrosła,czy jest to dzieło rozwoju cywilizacji? Myślę,że tak!

Liczę na najlepsze !
Pozdro ;)
1 2 1