Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:30:32+01:00
Masa =500g=0,5kg
V= ?

ro - 21410kg/m3 (kilogram na mert szescieny)
V=m/ro
V=m/ro=0,5kg/21410kg/m3=5/10 * 1/21410
V = 1/42820m3


odp. Objętość bryły platynowej wynosi 1/42820 m3
178 3 178
czemu napisałeś/aś 1/42,82 skoro wychodzu 42.82
2009-11-09T21:34:13+01:00
V=m/g (ro będę oznaczać jako g)
m - 500g
g - 21,5g/cm³

500g/21,5g/cm³=23,26cm³

Odp.: objętość platynowej bryły wynosi 23,26cm³.
(Gęstość wzięłam z podręcznika dla gimnazjum "Fizyka i astronomia")
223 4 223