Odpowiedzi

2009-11-09T21:31:06+01:00
Rodzaje elektrowni:
*parowe (z turbinami parowymi)
*gazowe (z turbinami gazowymi)
*gazowo-parowe z turbinami gazowymi, parowymi i kotłem odzyskowym
*spalinowe (z silnikami tłokowymi).
5 3 5
2009-11-09T21:34:22+01:00
Wodne,wiatrowe,cieplne,szczytowo-pompowe,
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:59:46+01:00
- cieplne,
- wodne,
- szczytowo-pompowe (woj. zachodniopomorskie, Beskid Mały, woj. pomorskie),
- wiatrowe,
- geotermalna (w Białym Dunajcu na Podhalu).
4 5 4