Odpowiedzi

2009-11-09T21:37:31+01:00
Mam takie jedno.

- w domu było coś i nic. Coś wyszło drzwiami nic wyszło oknami. Co zostało w domu ?
Odp. 'i'
1 5 1
2009-11-09T21:38:15+01:00
Jest dwóch spadochroniarzy. Jeden skacze z wysokości 200 m, a drugi 220m.
kto był pierwszy na ziemi?

- ten kto nie otworzył spadochronu / adam i ewa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:41:26+01:00
1.Było sobie na stole "coś" i "nic". "Coś" sobie poszło a "nic" uciekło. Co zostało?
Odp. Na stole zostało i.

2. Pani Różowa mieszkała w jednorodzinnym, parterowym różowym domku, na ulicy Różowym.Wszystko w tym domku było różowe, bo ulubiony kolor Pani Różowej to różowy. Firanki były różowe, okan i drzwi teeż. Nawet mikser i toster były różowe, jakiego koloru były schody na 1 piętro?
Odp. Nie było schodów na 1 piętro, bo to parterowy domek.

1 5 1