Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:53:01+01:00
Czesć maciek
Dawno się nie widzieliśmy . Może spotkamy się w te wakacje ??
A pro po wakacji ; Jadę na obuz letni za około 2-3 tygodni może pojechał byś ze mną do Francji
Wiesz podobno to miasto zakochanych , dziewczyny i te sprawy .Podobno zawsze chciałeś jechać tam i zobaczyć wierze Aifla ? W podstawówce uczyliśmy się tego języka więc podstawy już znamy więc czemu nie?
Więc jak byś chciał to zadzwoń !
ps . Pozdrów rodziców
1 5 1
2009-11-09T22:00:22+01:00
Gdańsk,9 listopada 2009 roku.


Droga Asiu!

Na początku mojego liustu,chciałam Cię bardzo serdecznie pozdrowić i podziękować za twój ostatni list.Mało co z niego zrozumiałam,ale i tak cieszę się ,że do mnie napisałaś.
Pamiętam ,że pisałaś w nim coś o swoim wyborze wyjazdu na wakacje.Ja osobiście odradzałabym tam jechać.Niemcy to nic specjalnego,wiem bo sama tam byłam.
Ja wybrałam USA...
Jest tam o wiele ładniej i ciekawiej.No i może spotkam tam jakąś gwiazdę.Podobno tam się od nich roi,co jest zresztą wiadome.Chętnie bym poszła tam od razu na koncert mojego ukochanego zespołu.Tak,zdecydowanie ten kraj chciałabym zwiedzić!
Sama nawet widziałaś w filmach jak w tych wszystkich miastach jest pięknie. Jedziesz ze mną? Musisz jechać!
Czekam na odpowieć.
Na tym kończę swój list.Jestem szczęśliwa,że znowu mamy ze sobą kontakt.Byłabym jeszcze bardziej szczęśliwsza gdybyśmy te wakacje spędziły razem.Bardzo za tobą tęsknię!


Ania Nowacka!
(bo nie wiem jak masz na imie)