Kalendarz słoneczny opracowny przez starożytnych kaplanow egipskich odgrywal wazna role w gospodarce Egiptu. wskaż do czego był stosowany. a) dokladne okreslenie terminu zbierania daniny zwiazanego z końcem żniw. b) okreslenie pory wylewow nilu c) okresowe przybywanie kupcow z rejonu Mezpototamii d) ustalenie stalych dat swiat bogow zwiazanych z rolnictwem

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:46:06+01:00
2009-11-09T22:45:58+01:00
2009-11-09T23:40:59+01:00