Odpowiedzi

2009-11-09T21:49:29+01:00
Smog-jest to dym który wydobywa się z kominów
dziura ozonowa-jest to dziura która powstała przy tym ze temperatura powietrza byla zbyt duza moim zdaniem smog i dziura ozonowa to nie zarasta jeziora bo dym nie zarasta jezior a dziua ozonowa tez wiec nie mozna tego zaliczyc do zarastania jezior
moim zdaniem NIE bo przeciez kazdy wie ze dym nie zarasta jezior
2009-11-09T23:02:57+01:00
Smog tworzy się w mieście. Zanieczyszcza powietrze o charakterze arozoli dymu i mgły, zawierający szkodliwe substancje.Smog może utrzymac sie w mieście przez wiele godzin ograniczajac widocznośc i wywoluje dolegliwości takie jak:podrażnienie oczu,skóry,duszności.Natomiast Dziura Ozonowa jest katastrofą ekologiczną.Ozon chroni Ziemię przed nadmiernym promieniowaniem ultrafioletowym. Także moim zdaniem nie ma to nic wspólnego do przyczyn zjawiska zarastania jezior.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T23:22:05+01:00
Moga ale w niewielkim stopniu. prędzej deszcze.