Odpowiedzi

2009-11-09T21:43:31+01:00
1. Budowali świątynie ku czci Ateny.
2. Składali ofiary najczęściej z zwierząt.
3. Kapłani modlili się o przychylność Ateny
34 4 34
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:54:26+01:00
Atenie zbudowano w Atenach świątynię Partenon, której ruiny zachowały się do dziś. W świątyni znajdował się posąg Ateny dłuta Fidiasza, równie kosztowny jak posąg Zeusa Olimpijskiego, wykonany ze złota i kości słoniowej, wysoki na dwanaście metrów.Atena miała swoje święto w Atenach o nazwie Panatenaje, świętowane na przełomie lipca i sierpnia
36 4 36
2009-11-09T22:15:04+01:00
1.Modlitwa- Mieszkańcy Aten modlili się do bogini.
2.Budowle- Mieszkańcy wznosili budowle ku czci Ateny
3.Ofiary- Mieszkańcy składali na ołtarz barany w celu uzyskania przychylności Bogów.
66 3 66