Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:44:37+01:00
Iloczyn czyli mnozenie (1,6,7,12,8,16,0,9)bo
np;1*1=1
2*3=6
3*4=12
2*4=8
4*4=16
0*3=0
3*3=9
7*1=7czyli kazdą liczbę mozna przedstawic w postaci iloczynu ;))
1 5 1
2009-11-09T21:47:20+01:00
6 bo 2*3=6
12 bo 6*2=12
8 bo 4*2=8
16 bo 4*4=16
9 bo 3*3=9
1 4 1
2009-11-09T21:51:37+01:00
1 = 1 × 1
6 = 3 × 2
12 = 6 × 2
8 = 4 × 2
0 = 1 × 0
16 = 4 × 4
9 = 3 × 3
7 = 2 × 3,5
1 3 1