Rozwiąż logogryf.

1. Ma spiralnie zawinięte chloroplasty.
2. Brunatny glon używany w celach kulinarnych.
3. Glony występujące najbliżej dna morskiego.
4. Otacza je pancerzyk, są składnikiem planktonu.
5. Słabo zróżnicowane, wielokomórkowe ciało glonów.
6. Glony zaliczane do roślin

Hasło: .......... to ..........

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T23:16:17+01:00
Skretnica
listownica
krasnorosty
bruzdnice
plecha
zielenice

hasło; SINICE- to organizmy jednokomorkowe zaliczane do bakterii
89 4 89
2009-11-10T00:50:36+01:00
Skrętnica
listownica
krasnorosty
bruzdnice
plecha
zielenice

hasło: sinice - czyli tzw bakteria purpurowe
38 3 38