Sposrud podanych niżej faktów wybierz dwie najważniejsze przyczyny unii polsko-litewskiej zawartej w Krewie: A) małżenstwo Jadwigi I Jagiełyły. B) niebezpieczensteo najazdów tatarskich C)plany podboju Krymu D)wygasniecie męskiej linii dynastii Andegawenów E) zagrożenie ze strony Zakonu

3

Odpowiedzi

2009-11-09T21:59:39+01:00
Odpowiedź e i a....
tak mi się wydajeee;) xd
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T22:00:14+01:00
2009-11-09T22:34:19+01:00