Podane nizej wydarzenia ułoż we wlasciwej kolejnosci chronologicznej A) pierwsza wojna punicka B) dyktatura Lucjusza Koeneliusza Sulli C) ustawienie republiki w Rzymie D) podbój macedonii przez Rzymian. 1............... 2.................. 3............... 4.................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T22:05:45+01:00
A- 264-241 p.n.e
B- MIĘDZY 138-78 r p.n.e
C- 449 p.n.e
D- 168 p.n.e

1-C
2-A
3-D
4-B

Od najstarszego do najmłodszego
1 3 1
2009-11-09T22:06:30+01:00
Ustanowienie rep. rzymskiej, 2.woja punicka,3.podbój macedoni,4. dyktatura korneliusza Suli
1 1 1
2009-11-09T22:09:03+01:00
1. Ustawienie republiki w Rzymie - 509 r.p.n.e

2. Pierwsza wojna punicka - toczyła się między Kartaginą i Rzymem w latach 264-241 p.n.e.

3. Podbój Macedonii przez Rzymian - 229-219 r.p.n.e

4. Dyktatura Lucjusza Korneliusza Sulli - 82 r.p.n.e