Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T22:59:29+01:00
Postaciami realnymi sa:
Jan Dąbrowski
Napoleon Bonaparte
Karol Kniazewicz

Wydarzeniami historycznymi bo:
1. Konstytucja 3go maja
2. Rzeź Rragi ( w czasie powstania kościuszkowskiego)
3. Targowicę
4. Utworzenie Legionow Polskich we Włoszech
5. Napoleon tworzy Ksiestwo Warszawskie
6. Wyprawa Napoleona na Moskwe

Postacie fikcyjne:
Zosia
Tadeusz
Telimena
Jacek Soplica
Jankiel
Gerwazy
2009-11-09T23:10:21+01:00
Tam chyba nie ma jasno określonych bohaterów autentycznych, jest tam podane tylko tło historyczne, czyli kampania napoleońska (masz wojsk Napoleona na Moskwę). Polacy na początku XIX wieku wiązali ogromne nadzieje na odzyskanie niepodległości.
A fikcyjni: Jacek Soplica, Tadeusz Soplica, Zosia, Telimena, Gerwazy, Proteazy.

Wydarzenie historyczne to właśnie przemarsz wojsk Napoleona na Moskwę :)