Odpowiedzi

2009-11-09T22:28:11+01:00
Najbardziej znanym mi sposobem zadbania o własne dane systemowe jest zrobienie kopii zapasowej danych, czyli popularnie zwanego „Backup’a”. Zastosowanie może tu znaleźć program Norton Ghost. Intuicyjny interfejs tego programu działający w systemie Windows ułatwia regularne tworzenie kopii zapasowych danych przechowywanych na dysku. Nie ma przy tym potrzeby tworzenia dysku startowego. Do jego podstawowych zalet możemy zaliczyć kompleksowy obraz dysku, który upraszcza przywracanie plików, posiada możliwość przechowywania obrazów na zmapowanych dyskach sieciowych pozwalającą w łatwy sposób tworzyć kopie zapasowe danych z komputerów PC w małych firmach, zapisuje obrazy bezpośrednio na dyski twarde i nośniki wymienne, w tym wiele napędów CD-R/RW i urządzeń DVD+RW, a także napędy Omega, Zip oraz Jaz, zapisuje obrazy bezpośrednio w obsługiwanych urządzeniach z interfejsem USB i FireWire, umożliwia szybką wymianę danych pomiędzy komputerami PC poprzez domową sieć IP, łącze USB lub szybkie łącze równoległe, umożliwiając wszechstronne klonowanie bezpośrednie. Osobiście nie używałem jeszcze tego programu, ale zdecydowałem się napisać o nim, ponieważ moi znajomi bardzo go polecają i myślę ze warto poświecić mu kilka chwil i zacząć z niego korzystać. Istnieje kilka rodzajów kopii bezpieczeństwa. Poniżej przedstawiam podział ze względu na sposób archiwizacji:
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T00:43:42+01:00
Z tym problemem ludzie zmagają się od lat.
Hakerzy włamują się do kont i kradną dane(czasami nawet prywatne).Jedynym sposobem aby zabezpieczyć dane jest hasło,ale to i tak nie zawsze pomaga(tacy ludzie mają swoje programy,które umożliwiają im łamanie haseł).

Liczę na najlepszą!
Pozdro ;]