Odpowiedzi

2009-11-09T22:21:26+01:00
Komunikatory przesyłają informacje według zasad ustalonych przez protokoły komunikacyjne tak, że publicznie udokumentowane protokoły są zwykle implementowane przez wiele komunikatorów, zapewniając prawie nieograniczone grono odbiorców, podczas gdy protokoły utajnione zmuszają użytkowników do korzystania z programów przygotowanych przez producentów, ograniczając tym samym możliwość komunikacji.

Komunikatory bardzo często łączą użytkowników przez serwery, do których przyłączają się, i od których działania są uzależnione. Niekiedy tak skrajnie, że użytkownik skazany jest na reklamy emitowane przez producenta aplikacji.
1 5 1
2009-11-09T23:20:56+01:00
Tu masz cos dla siebie :*

http://www.bryk.pl/teksty/liceum/pozosta%C5%82e/informatyka/15815-komunikatory_internetowe_czyli_rozmowy_przez_internet.html

duzo ciekawych informacji!! :))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T00:40:34+01:00
Komunikatory działają na takiej zasadzie,aby ułatwić nam porozumiewanie się na odległość.Przy wykupionym pakiecie,możemy rozmawiać nawet głosowo,oprócz komunikatorów które są dostosowane do rozmawiania .Na takich komunikatorach za zwyczaj piszemy do siebie,wysyłamy różne pliki(dokumenty,zdjęcia,akta,muzykę).Żeby urozmaicić i uprzyjemnić czas na takich programach często znajdują się emotikony,czyli różne rysunki.
Najbardziej znane komunikatory(do pisania,można wykupić rozmowy głosowe!):
-gadu gadu(stara i nowa wersja)
-tlen
A najbardziej znanym komunikatorem do rozmów głosowych jest: Skype(stara i nowa wersja).


Liczę na najlepszą!
Pozdro ;]
2 3 2