Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T22:24:47+01:00
Małego księcia powinni przeczytać dorośli, dlaczego? Otóż Mały Książę to nie jest książka tylko dla dzieci jak mogłoby się zdawać. Jest w niej dużo różnego typu drogowskazów jak omijać i pokonywać życiowe problemy, jak sobie z nimi radzić i jak do nich nie dopuścić. Poza tym dorośli najlepiej zrozumieją przesłanie "Małego Księcia". Dzieci będą widziały w tej książce tylko opowieść o chłopczyku z innej planety, a dorośli samotnego człowieka, który stracił coś najdroższego, miłość do swojej kochanej róży.
95 3 95
2009-11-09T22:26:05+01:00
Moim zdaniem powinny to być dzieci.Było to napisane raczej dziecinnym słownictwem.Dzieciom spodobała by sie najbardziej poniewaz w swiecie ''dziecka' niema miejsca dla dorosłych.Tam własnie dorosli byli dyskryminowani.Starszi prubują wprowadzic dzieci w ten swiat dorosłych gdzie one niepowinny znac miejsca.Ta ksiażka jest napisana dla dzieci i niech tak zostanie.
49 3 49
2009-11-09T22:35:25+01:00
Uważam, że "Małego Księcia" powinni przeczytać wszyscy, niezależnie od wieku, płci, od tego czy kochają, są kochani, czy samotni. To książka, która lekkim, przyjaznym językiem przekazuje ważne prawdy życiowe, i wskazówki, zawiera również metafory, które nie każdy potrafi zrozumieć. Dlatego małe dzieci potraktują ją jak zwykłą bajkę, nieco starsi, którzy rozumieją już więcej, wyniosą z niej naukę. Na przykład taką, aby pielęgnować przyjaźń. Natomiast dorośli po przeczytaniu "Małego Księcia" przestaną zwracać uwagę na mało istotne sprawy. To książka dla każdego.
87 4 87