Odpowiedzi

2009-11-09T22:32:14+01:00
A) 55---- 110%
x ---- 100%
x= 50

b) 170 --- 85%
x --- 100%
x= 200

c) 30% ---- 360
100% ---- x
x= 1200

d) 220% --- 88
100% ---- x
x=40
22 4 22
2009-11-09T22:34:22+01:00
1,1a=55 ;a=50

0,85a= 170 ;a=200

0,3a=360; a=1200

2,2a=88; a=40
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T23:01:43+01:00
A) 55=110%
x=100%
x= 50

b) 170=85%
x=100%
x=200

c) 30%=360
x=100%
x=1200

d) 220%=88
x=100%
x=40
69 4 69