Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T02:14:45+01:00
Z sekwencjcji nukleotydów w nici DNA służącej jako matryca.
2009-11-10T06:05:54+01:00
Po replikacji semikonserwatywnej każda cząsteczka potomna zbudowana jest z sekwencjcji nukleotydów w nici DNA służącej jako matryca.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T08:03:27+01:00
Replikacja semikonserwatywna to sposób replikacji cząsteczki DNA, po procesie tym w nowej cząsteczce DNA jedna nić pochodzi ze starej cząsteczki a druga zostaje dobudowana na zasadzie komplementarności. Inaczej mówiąc cząsteczka potomna jest zbudowana z sekwencji nukleotydów DNA służącej jako matryca DNA.