Odpowiedzi

2009-11-10T06:53:27+01:00
365 * 15 * 8 = 43800

Tak przebiegł juz dlugosc rownika
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T06:54:26+01:00
365 * 8 = 2920dni
2920 * 15 = 43800

Odp: pokonał trasę większą niż długość równika
2009-11-10T06:57:09+01:00
40 000 km - długość równika
15km przez 8 lat - taką pokonał już trasę

--Teraz obliczamy ile dni to 8 lat (ja wziąłem 365)--
8 lat = 365×8=2920 - liczba dni
--Teraz obliczamy jaką trasę pokonał w ciągu tych 8 lat--
15×2920=43800km

A, więc wniosek

40 000km (długość równika) < 43 800km (tyle przebiegł pan Stefan w ciągu 8 lat)

Odp.

Pan Stefan pokonał już trasę równika.