Odpowiedzi

2009-11-10T09:30:14+01:00
SUMEROWIE - mezopotamia
INDYJSKA - Indie
EGIPSKA - EGIPT
CHIŃSKA - CHINy:)

W innym źródle: ( Feliks Koneczny)
Chińska, Egipska, branimska, żydowska

Chińska i branimska istnieją do dziś
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T09:37:05+01:00

Sumerowie- ok. 4 tys. lat p.n.e. -zamieszkiwali południowo-zachodnią Azję.
Mezapotamię.

Hebrajczycy-zamieszkiwali Izrael.

Ariowie-Azja środkowa

Szang In-1600r.p.n.e zamieszkiwali Chiny
2 3 2
2009-11-10T10:57:46+01:00
Prehistoria-do wynalezienia pisma
Starożytność-do 476r
Średniowiecze-do 1453r
Czasy nowożytne-do 1914r
Czasy współczesne-do dziś
Paleolit-starsza epoka kamienia od 4mln. lat - 14 tys. lat p.n.e.
Mezolit-14 tys. lat – 9 tys. lat
Neolit- 9 tys. lat- 5 tys. lat p.n.e.
Rolnictwo- początki handlu- podział społeczeństwa- osady-
Osiadły tryb życia- początki rzemiosła- doskonalenie narzędzi



To chyba starczy ^^
5 3 5