Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T13:14:36+01:00
1. Zamieniamy skalę liczbową na mianowaną :
1 : 1000 000
1cm - 1000 000 cm
1cm - 10 km
2. Zamieniamy skalę mianowaną na skalę polową :
( 1cm - 10 km )²
1 cm ² - 100 km ²
3. Obliczamy powierzchnię : jeżeli w podanej sklali 1cm²=100km²
to 5,6cm² = 5,6 × 100 km² = 560 km²
Zamieniamy na hektary :
560 000 m² ÷ 10000 m² = 56ha
Odp : Powierzchnia w parku wynosi 56 ha
1 5 1
2009-11-10T15:23:42+01:00
1:1000 000
1cm-10km
5,6cm² × 100 km² = 560 km²
560 000 m²:10000 m² = 56ha


2 4 2