Policjant zobaczył poszukiwanego złodzieja z odległości 150m i zaczą go gonić .Złodziej zobaczył policjanta w tym samym czasie z zaczą uciekac .Złodziej biegł z prędkością 250m/min , a policjant z predkoscią 300m/min.
Uzupełnij :
Po 1 min Po 2 min Po 3 min
Dystans , który przebiegł złodziej ........... ........... ...........
Dystans ,który przebiegł policjant............ ........... ...........
O ile zmiejszyła sie odległość
między policjantem , a złodziejem........... ........... ..........
Odległośc miedzy policjantem ,
a złodziejem ........... ............ ..........

Po ilu minutach policjant dogoni złodzieja? .....................................

Po jakim czasie policjant dogoniłby złodzieja ,
gdyby złodziej biegł z prędkością 300m/min ,
a policjant z predkoscią 350m/min?.............................................


Po jakim czasie policjant dogoniłby
zlodzieja , gdyby złodziej biegł z predkością
200m/min , a policjant- z prędkością o 30m/min
wiekszą ? ...............................................................................

2

Odpowiedzi

2009-11-10T11:15:56+01:00
Po 1 min Po 2 min Po 3 min
Dystans , który przebiegł złodziej ..250.. ..500.. ..750..
Dystans ,który przebiegł policjant 300 600 900
O ile zmiejszyła sie odległość
między policjantem , a złodziejem 50 50 50
Odległośc miedzy policjantem ,
a złodziejem 100 50 0

Po ilu minutach policjant dogoni złodzieja? ....................3.................

Po jakim czasie policjant dogoniłby złodzieja ,
gdyby złodziej biegł z prędkością 300m/min ,
a policjant z predkoscią 350m/min? tez po 3 minutach bo tez biegnie o 50 szybciej


Po jakim czasie policjant dogoniłby
zlodzieja , gdyby złodziej biegł z predkością
200m/min , a policjant- z prędkością o 30m/min
wiekszą ? po 5 minutach
52 4 52
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T11:40:50+01:00
Po 1 minucie:

Dystans , który przebiegł złodziej : 250 metrów
Dystans ,który przebiegł policjant : 300 metrów
O ile zmiejszyła sie odległość
między policjantem , a złodziejem: 50 metrów

Po 2 minutach:

Dystans , który przebiegł złodziej : 500 metrów
Dystans ,który przebiegł policjant : 600 metrów
O ile zmiejszyła sie odległość
między policjantem , a złodziejem: 100 metrów

Po 3 minutach:
Dystans , który przebiegł złodziej: 750 metrów
Dystans ,który przebiegł policjant: 900 metrów
O ile zmiejszyła sie odległość
między policjantem , a złodziejem: 150 metrów

Po ilu minutach policjant dogoni złodzieja? Po 3 minutach

Po jakim czasie policjant dogoniłby złodzieja ,
gdyby złodziej biegł z prędkością 300m/min ,
a policjant z predkoscią 350m/min? Po 3 minutach

Po jakim czasie policjant dogoniłby
zlodzieja , gdyby złodziej biegł z predkością
200m/min , a policjant- z prędkością o 30m/min
wiekszą ? Po 5 minutach




109 4 109
jest źle to po ilu minutach policjant dogoni złodzieja ? powinno być po 4 bo na lekcji to robiliśmy
a i w czemu w ostatnim napisałeś o 30km/h jak ja mam w książce 40km/h ? xd