Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T11:09:38+01:00
Trzeba mu nadac pierwsza predkosc kosmiczna:)
1 5 1
2009-11-10T11:15:45+01:00
Zgodnie z 1-sza zasada dynamiki wypadkowa sila dzialajaca na to cialo musi
byc rowna zero. Wiec musi byc zrownowazona sila ciezkosci np podwieszenie cialana linie pod samolotem lecacym r. jednostaajnym. Napiecie liny zrownowazy siele ciezkosci.

Pozdrawiam zwiezle i na temat
Hans

lub jak pisze drugi rozwiazujacy sila ciezkosci bedzie zrownowazona
przez sile odsrodkowa - tzn ruch bedzie z predkosci 1-sza kosmiczna
1 2 1
2009-11-10T11:23:48+01:00
Musi zostać wprowadzone na orbite z prędkościa równą I predkości kosmicznej, wtedy zostanie na tej orbicie - jeśli predkość jest mniejsza - spadnie spowrotem na Ziemie, jeśli za duża wypadnie z orbity i poszybuje w kosmos.
1 4 1