Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T12:10:02+01:00
1 liczba ciągu -2
2 liczba ciągu -a
3 liczba ciągu - b
4 liczba ciągu -c
5 liczba ciągu- 100

2+r=a
a+r=b
b+r=c
c+r=100

2+4r=100
4r=98
r=24,5

2+24,5=26,5=a
26,5+24,5=51=b
51+24,5=75,5=c
3 3 3
2009-11-10T13:48:09+01:00
Korzystam z tego:

An = (An-1 + An+1) / 2 ,czyli

a₃ = (a₁ + a₅) / 2

b = (100 + 2) / 2 = 51
a = (2 + 51) / 2 = 26,5
c = (100 + 51) / 2 = 75,5
1 5 1