Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T11:35:42+01:00
To wszystko co jest związane z włochami. (głównie jedzenie) pochodzi to stąd, że królowa Bona sprowadziła do polski włoski potrawy. nazywano je włoszczyzną
9 3 9
2009-11-10T11:37:28+01:00
Włoszczyzna to warzywa : korzeń marchwii, pietruszka, kapusta włoska, por, seler. Nazywamy je włoszczyzną, bo trafiły do Polski za pośrednictwem królowej Bony (która była Włoszką).
9 4 9
2009-11-10T12:05:05+01:00
Ustalony tradycją zestaw jarzyn sprzedawany w polskich sklepach i na straganach, służący jako uniwersalny zbiór składników roślinnych do gotowania szeregu zup. sprowadziła je Bona.
12 3 12