Dobierz wspolczynniki reakcji

1. Al + O2 ---> Al2O3
2. Fe+Cl2 ---> FeCl3
3.CaCl2+Na---> NaCl+Ca
4. H2 + Cl2 ---> HCl
5. H2 + Ag2O ---> Ag+ H2O
6.CuO+H2 ---> Cu+H2O
7.H2+N2 ---> NH3
8.Mg+CO2---> MgO+C

prosze o szybkla odpowiedz bo nic niewiem co z tym mam robic ;/
dzieki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T11:51:59+01:00
1. 4Al + 3O2 ---> 2Al2O3
2. 2Fe+3Cl2 ---> 2FeCl3
3.CaCl2+2Na---> 2NaCl+Ca
4. H2 + Cl2 ---> 2HCl
5. H2 + Ag2O ---> 2Ag+ H2O
6.CuO+H2 ---> Cu+H2O
7.3H2+N2 ---> 2NH3
8. 2Mg+CO2---> 2MgO+C
2009-11-10T11:54:31+01:00
4 Al + 3 O ---> 2 Al₂O₃
2 Fe+ 3 Cl₂ ---> 2 FeCl₃
CaCl₂ + 2 Na---> 2 NaCl + Ca
H₂ + Cl₂ ---> 2 HCl
H₂ + Ag₂O ---> 2 Ag + H₂O
CuO + H₂ ---> Cu + H₂O
3 H₂ + N₂ ---> 2 NH₃
2 Mg + CO₂---> 2 MgO + C
1 1 1
2009-11-10T12:05:57+01:00
1. 4Al + 3O2 --->2 Al2O3
2. 2Fe+3Cl2 ---> 2FeCl3
3.CaCl2+Na---> 22NaCl+Ca
4. H2 + Cl2 ---> 2HCl
5. H2 + Ag2O ---> 2Ag+ H2O
6.CuO+H2 ---> Cu+H2O
7.3H2+N2 ---> 2NH3
8.2Mg+CO2---> 2MgO+C
1 1 1