Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T13:38:35+01:00
Jakie jest prawdopodobieństwo trafienia lub nietrafienia wydarzenia sportowego 9 razy z rzędu gdy szanse za każdym razem są 50 procent
Wg mnie jest to ze schematu Bernouliego:
P=1*(1/2)⁹(1/2)⁰=1/512=0,001953125
2009-11-10T13:53:01+01:00
Można też drzewo narysować:
od korzenia w prawo trafienie, w lewo nietrafienie. trafienie 9 razy z rzędu to będzie (½)⁹ = 1/512
identycznie dla nietrafienia.