Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T13:47:19+01:00
A)0,7*360=252
b)18-100%
4-x%

x=(4*100)÷18=22,(2)≈22%
Prosze:))
2009-11-10T13:47:52+01:00
W kinie jest 360 miejsc . Na popołudniowy seans wykupiono 70% biletów .
a) ile biletów sprzedano ?
b) Bilet normalny kosztuje 18 zł , a ulgowy 14 zł . Ile procent wynosi zniżka ?


a) 70 % z 360 = 0,7 * 360 = 252 bilety

b) 18 zł - 14 zł = 4 zł
4/18 * 100% = 22,22%
1 1 1
2009-11-10T13:50:05+01:00
1.
360 biletów - 100%
x biletów - 70%

X=360*70/100=252 bilety
Sprzedano 252 bilety;)

2.
Rożnica między biletami : 18-14=4zł
18zł - 100%
4zł - x%

x=4*100/18=22,2%
Zniżka wynosi 22,2%
1 1 1