Odpowiedzi

2009-11-10T14:09:18+01:00
A * b/ 2 = 60

b= a + 7

a(a+7) /2 = 60

a(a+7) =120

a² +7a - 120 = 0
Δ = 49 + 480 = 529
√Δ = 23

a₁ = (-7 -23) : 2 = -30/2 = -15 < 0
a₂ = (-7+23) : 2 = 16 : 2 = 8

b= 8 + 7 = 15

x² = 7² + 15² = 49 + 225 =274
x= 16,55 [cm]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T14:13:45+01:00
P=60cm2
P=1/2*a(a+7)
60=1/2a2+7/2 a //*2
120=a2+7a
-a2-7a+120=0

delta=49+480=529
pierwiastek z delta=23
a1=7-23/-2=8
a2=7+23/-2=-15

15 do kwadratu+8 do kwadratu=c do kwadratu
225+64=c do kwadratu
c do kwadratu=289
c=17



To zadanie jest na bank dobrze,na lekcji je robiliśmy:)
1 5 1