Odpowiedzi

2009-11-10T14:16:56+01:00
Romeo i Julia - miłość trwa wiecznie!!!

Klasa 3a ma zaszczyt zaprosić wszystkich zainteresowanych na spektakl teatralny który odbędzie się dnia ...... o godzinie ...... na sali gimnastycznej. Wstęp darmowy. Gwarantowane niezapomniane wrażenia.
Zapraszamy !!!
Klasa 3a
17 3 17
  • Weru
  • Początkujący
2009-11-10T14:20:59+01:00
Zaproszenie

Mamy ogromną przyjemność zaprosić Panią Annę Kowalską na uroczysty spektakl pt: Romeo i Julia, przygotowany przez klasę 3A. Uroczystość odbędzie się (data) o godzinie (godzina) w sali gimnastycznej szkoły nr. ... w (miejscowość).

Uczniowie klasy 3A.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T14:21:12+01:00
Zaproszenie.

Serdecznie zapraszamy uczniów, rodziców i czałe grono pedagogiczne na spektakl pt. ,,Romeo i Julia" , wystawiany przez uczniów klasy 3a. Przedstawienie odbędzie się w przyszły czwartek ( 15 listopad 2009r.) o godz. 17.00 w teatrze im. Williama Szekspira. Nasi uczniowie wystąpią w strojach pożyczonych od aktorów z pobliskiego teatru, którzy grają tą sztukę od kilku lat. Reżyserem jest wychowawczyni klasy 3a Pani Zdzisława Kowalska.

Organizatorzy.
42 4 42