Odpowiedzi

2009-11-10T14:23:13+01:00
F(x)=√2x-7
2x-7≥0
2x≥7 /:7
x≥2/7
x∈[2/7,+∞)


f(x)=√(x-1)-2
(x-1)-2≥0
x-1-2≥0
x-3≥0
x≥3
x∈[3,+∞)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T14:26:01+01:00
F(x)=√2x-7

rozumiem że wszystko jest pod pierwiastkiem:

czyli: 2x - 7 ≥ 0
2x ≥ 7
x≥ 7/2

f(x)=√(x-1)-2

D = <7/2, +∞)

rozumiem że pod pierwiastkiem jest tylko (x-1)

x - 1 ≥ 0
x ≥ 1

D = <1, +∞)

jeśli pod pierwiastkiem jest wszytsko to:

(x-1)-2 ≥ 0
x - 3 ≥ 0
x ≥ 3
D = <3, +∞)
2 5 2