Odpowiedzi

2009-11-10T14:30:05+01:00
Panie Boże!
Proszę abyś miał moich rodziców w opiece. Zadbaj o to by byli zdrowi i szczęśliwi. Wybacz im ich grzechy i zapomnij o nich. Dziękuje Ci za wszystko.
Amen
16 4 16
2009-11-10T14:31:19+01:00
MÓDLMY SIE ZA NASZYCH RODZICÓW ABY GORLIWIE DĄŻYLI DO NASZEGO WYCHOWANIA I ABY POMAGALI NAM W RÓŻNYCH SYTUACJACH ŻYCIOWYCH.

CIEBIE PROSIMY...
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T14:35:08+01:00
Ojcze Niebieski, Stwórco nasz,
proszę Ciebie o to,
abyś zawsze mych rodziców od zła wystrzegał,
byś pomagał im każdego dnia,
w trudnych sytuacjach życiowych,
Jezu Chryste, Synu Boski,
proszę Cię o to,
abyś moim rodzicom zawsze dobro wskazywał,
strzegąc ich dusz przed złem,
Maryjo, Matko Boska,
proszę Cię o to, boś Ty łaskawa,
pomóż mym rodzicom dojść do wiecznego żywota
w spokoju i radości.

Amen
12 4 12