Renesansowy instrument muzyczny z grupy chordofonów szarpanych klawiszowych to ...

religijny lub świecki utwór wokalny komponowany w renesansie to ...

zbiór renesansowych utworów instrumentalnych to ...

instrument strunowy popularny w epoce renesansu to ...


prosze o szybką pomoc dam naj naj naj...

2

Odpowiedzi

2009-11-10T14:48:21+01:00
A) mandolina
b)kantata
c)tabulatura
d)viola da gamba
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T14:49:11+01:00
HARFA

Motet

Tren

Madrygał

Masz odpowiedzi pokolei
13 2 13