Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T14:49:21+01:00
To jedna z usług internetowych, w prawie zwanych usługami świadczonymi drogą elektroniczną, służąca do przesyłania wiadomości tekstowych (listów elektronicznych). Obecnie do przesyłania e-maili używany jest protokół Simple Mail Transfer Protocol.
2009-11-10T15:13:22+01:00
Możliwości poczty elektronicznej:
-przesyłanie komunikatów tekstowych do innych użytkowników e-mail na całym świecie,
-przesyłanie zdjęć lub innych załączników,
-można zapisać e-maile osób dzięki tgz. "książce adresowej"