Odpowiedzi

2009-11-10T14:57:34+01:00
ZAPROSZENIE

Serdecznie zapraszamy na przedstawienie pt. "Dziady" cz. II, które odbędzie się dnia 12 listopada 2009r. o godzinie 16:00 w auli Gimnazjum nr 5 w Warszawie. zapraszamy wszystkich niezależnie od wieku


Dyrektor szkoły
Jan Kowalski
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T15:01:26+01:00
Zaproszenie !
Serdecznie zapraszamy na wspaniałe przedstawienie pt. "Dziady".
W głównych rolach wystąpią najzdolniejsi uczniowie naszej szkoły. Aktorów przygotuje nasza najwspanialsza Pani ......(wpisz sobie nazwisko jakieś pani ) .... Przedstawienie odbędzie się w poniedziałek 16 listopada 2009 roku o godzinie 16. Miejscem naszego spotkania jest sala gimnastyczna w szkole ....(wpisz nazwę szkoły)....

Zaprasza
Samorząd Uczniowski
Grono Pedagogiczne
oraz wszyscy uczniowie
naszej szkoły
40 4 40
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T15:01:38+01:00
ZAPROSZENIE
Bardzo serdecznie zapraszamy __(kogo, np. Pana Burmistrza, wszystkich uczniów __-nazwa szkoły, do której chodzisz-__ )__ na przedstawienie pt. "Dziady, cz. II". Odbędzie się ono (data) w auli Publicznego Gimnazjum w ___(miejscowość)___(albo gdzieś indziej :P ) o godzinie ___(wpisz, jaką chcesz, np. 15:30 :P )
Mamy przyjemność poinformować, że po przedstawieniu rozdamy drobne upominki dla przybyłych, z okazji Dnia Dziecka!

Organizatorzy.
Jan Kowalski
Anna Mikulec

albo ktoś inny :P


Przykład:
ZAPROSZENIE
Bardzo serdecznie zapraszamy wszystkich Zainteresowanych na przedstawienie pt. "Dziady, cz. II". Odbędzie się ono 01.06.09 w auli szkolnej Publicznego Gimnazjum nr. 45 w Warszawie, imieniem Marii Skłodowskiej-Curie o godzinie 15:30
Mamy przyjemność poinformować, że po przedstawieniu rozdamy drobne upominki dla przybyłych, z okazji Dnia Dziecka!

Organizatorzy.
Jan Kowalski
Anna Mikulec

:) Mam nadzieję, że pomogłam :P
16 3 16