Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T15:14:04+01:00
Ateny - stolica i największe miasto Grecji. Leżą na południu Europy, na półwyspie bałkanskim. Usytuowane na siedmiu wzgórzach, z których najsłynniejsze to Akropol i Lykavittos.
11 4 11
2009-11-10T15:15:47+01:00
Ateny, czyli stolica Grecji usytuowana na siedmiu wzgórzach. A dokladnie znajduja się w południowo-wschodniej części Półwyspu Attyka, nad Zatoką Sarońską Morza Egejskiego.
8 4 8
2009-11-10T15:37:15+01:00
Ateny to stolica Grecji leżą na poludniu europy na polwyspie bałkanskim.Leza na siedmiu wzgorzach, najsłyniejsze z nich to Akropol i Lykavittos.Ich nazwa pochodzi od bogini ateny.

napisałam cos ale nie wiem czy o to Ci chodziło
10 3 10
Ateny stolica Grecji.Największe miasto w Grecji.