Trzeba to tak zrobić jak przyktadowy przykład:
CO2-1*12u+2*16u=12+32=44u
MgS-
P2O5- (tu ma być małe dwa)
Fe2O3- ( tu ma być małe dwa )
Na2O- ( tu ma być małe dwa )
Mn2O7- ( tu ma być małe dwa )

FIZYKA:
Podaj przykłady zjawiska dyfuzji z życiu codziennym. ciecz,gaz i ciało stałe.

2

Odpowiedzi

  • atka
  • Rozwiązujący
2009-11-10T15:18:11+01:00
Mg-24,30 zaokrąglenie=25u
S-32,07 zaokrąglenie=32 u
-MgS=1*25u+1*32u=25u+32u=57u

P-30.97 zaokraglenie-31u
O=16u
-P2O5=2*31U+5*16U=62u+80u=142u

Fe2O3=2*56+3*16=112+48=160U

Na2O=2*23+1*16u=46+16=62

Mn2o7=2*55+7*16=110+112=222

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T15:59:54+01:00
MgS- 1*24u+1*32u=56u
P2O5- 2*31u+5*16u=61u+80u=141u
Fe2O3- 2*56u+3*16=112u+48u=160u
Na2O- 2*23u+1*16u=46u+16u=62u
Mn2O7- 2*55u+7*16u= 110u+112u=222u

2.
- dezodorant, cząsteczki aerozolu mieszają się z powietrzem.
-esencja herbaty z wodą
-sztabka ołowiu i sztabka złota, guma i plastik

Mam nadzieję, że pomogłam!! ;))
2 3 2