Odpowiedzi

2009-11-12T15:50:50+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Zdanie złożone współrzędnie:
a)Łączne:Wieczorem posłucham muzyki i obejrzę film.
b)Przeciwstawne:Wieczorem posłucham muzyki, ale nie obejrzę filmu.
c)Rozłączne:Wieczorem posłucham muzyki albo obejrzę film.
d)Wynikowe: Wieczorem będe słuchał muzyki, dlatego nie obejrzę filmu.
215 4 215
dzięki
WIELKIE DZIĘKI :)
dzięki mucha w mucholocie pozdrawia haha xDD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:56:12+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. Wieczorem zadzwonię do cioci i obejrzę serial.
2. Poszłam do sklepu, więc wydałam pieniądze.
3. Kupię makaron i ugotuję rosół.
4. Jestem chora, więc nie idę jutro do szkoły.
5. Był bardzo leniwy, ale sprzątnął pokój.
6. Umiał mówić, ale siedział cicho.
7. Pójdę do kina albo przeczytam książkę.
8. Narysuję serduszko albo ułożę puzzle.
9. Wyhodowałam marchewkę i zrobiłam sok marchewkowy.
10. Pogorszył mi się wzrok, dlatego muszę nosić okulary.
231 4 231