Odpowiedzi

2009-11-10T17:24:37+01:00
V=72km/h=20m/s
vk=v-at
s=v*t-at2 przez2
v koncowe =0 wiec 0=v-at
at=v->t=v/a
l=v*v/a-a* vkwadrat*a kwadrat przez 2=vkwadrat/2a
l=400m2/s2 przez 1m/s2=400m
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T20:52:17+01:00
Ruch jednostajnie opóźniony
vo =72 km/h=72 * 1000m/3600s= 20 m/s
a= 0,5 m/s kw
Vk= 0 m/s

s= vo * t - at^2/2
t = v/a
t=20m/s / 0,5m/s^2
t=40s

s = 20m/s * 40s - 0,5m/s^2 * 40^2s^2 / 2 = 800m - 0,5m/s^2 * 1600s^2 /2 = 800m - 400m = 400m
s = 400m
Pociąg rozpoczął hamowanie w odległości 400m od stacji.

Odpowiedź jest prawidłowa, podobnie jak poprzednio udzielona (która została przez moderatora niesłusznie usunięta)

2 5 2