Odpowiedzi

2009-11-10T15:24:57+01:00
Quo Vadis znaczy dokad zmierzasz Panie nie wiem czy o to chodziło :)
2 2 2
2009-11-10T15:25:11+01:00
Quo Vadis - nawiązuje do zdanie Dokąd idziesz Panie.


:):)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T15:25:14+01:00
Tytuł książki to łaciński zwrot, oznaczający: Dokąd idziesz?. Odwołuje się on do słów Quo Vadis, Domine? (Dokąd idziesz, Panie?), wypowiedzianych według legendy, przywołanej również w powieści, przez apostoła Piotra do Chrystusa.

5 3 5