Odpowiedzi

2009-11-10T15:31:11+01:00
Mozesz uzyc argumentu ze przyzekali sobie milosc wiernosc i uczciwosc malzenska w obliczu boga i o tym nie mozna tak poprostu zapomniec. I jesli nawet potem taki malzonek wzialby slub cywilny z kims innym to w obliczu Boga zawsze bedzie mezem tej która poslubil w kosciele.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T15:31:54+01:00
Drodzy małżonkowie
Moim zdaniem zerwanie małżeństwa chrześcijańskiego, nie jest w stanie rozerwać więzi miłości, które was połączyły, ponieważ więzi te zespoił sam Bóg i to on jest największą miłością, którą człowiek nie jest w jakimkolwiek stanie przełamać, dlatego rozwód był by bezcelowe o ile wasze ślubowanie sobie miłości na ślubnym kobiercu było szczere i prawdziwe.

:)
1 2 1
2009-11-10T15:33:18+01:00
Wita.
Nie powinniście się rozstawać ponieważ to co Bóg połączył świętym węzłem małżeńskim jest święte i człowiek nie powinien tego rozdzielać.
Zastanówcie się dobrze bo to bardzo ważna decyzja.

Pozdrawiam.