Korzystając z podanych nazw dobierz według wzoru osoby o mniejszym i większym zapotrzebowaniu energetycznym.


Włoch, zdrowy człowiek, gimnazjalista, murarz

Jacek na plaży - Jacek na zimowisku
... - Szwed
chory - ...
... - gimnazjalistka
urzędnik pracujący w biurze - ...

3

Odpowiedzi

2009-11-10T15:32:41+01:00
Włoch-Szwed
Chory-zdrowy
gimnazjalista-gimnazjalistka
Urzędnik pracujący w biurze- człowiek pracujący jako murarz
55 4 55
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T15:33:03+01:00
Włoch-szwed
chory-zdrowy człowiek
gimnazjalista-gimnazialistka
urzędnik pracujący w biurze-murarz
108 4 108
2009-11-10T15:33:10+01:00

Włoch, zdrowy człowiek, gimnazjalista, murarz

Jacek na plaży - Jacek na zimowisku
Włoch- Szwed
chory - zdrowy człowiek
gimnazjalista - gimnazjalistka
urzędnik pracujący w biurze - murarz
55 4 55